søndag 2. november 2008

BioFoto



Hei!

Jeg er medlem i en forening for naturfotografer. Den er åpen for alle som vil, vi er over 1000 meldemmer nå i hele norden, alt fra nybegynnere til proffer. Den ble startet i Trondheim for 25 år siden og har blitt en av Europas største i sitt slag. Jeg styrer websidene våre, og har i dag lagt ut et bra tilbud vi har fått i stand. Ved å bli medlem nå får du resten av 2008 gratis. Og du får muligheten til å kjøpe den rykende ferske boken om digital naturfotografering skrevet av vårt medlem Ole Jørgen Liodden. Boken koster 395.-, men ved innmelding får du den for 250.-. Som medlem får du også vårt fenomenale fargetidsskrift Naturfotografen 4 ganger i året.

Se www.biofoto.no for den som er interessert :-)

3 kommentarer:

ArneA sa...

Er slik annonsering en del av føringene for medlemskap i Norsk Nettfoto?

Marie sa...

Takk for at du viste oss denne sida! Eg har vore inne og sett på mange fantastiske bilde! Mykje å lære berre av å sjå.
Ser at bildene der ligg langt over det eg kan og klarer å prestere. Eg har lagt sida til favorittane mine, skal innom både titt og ofte for å hente inspirasjon!

Pernille sa...

Tusen takk for at du ga oss denne linken! Så mye flott å se der, hente inspirasjon og masse en kan lære!