lørdag 14. februar 2009

Skispor - det er jeg helt sikker på :)

8 kommentarer:

Rune Eide sa...

Var det du som gikk? :-)

Her er jo det meste, så jeg skal bare gratulere og tie stille.

Unknown sa...

Neida, bilde er tatt fra en bilvei :) Skisporet krysset veien her hvor jeg tok bilde.

Marie sa...

Treng ingen sporfinnar for å finne rett art her nei! Fin djupne i bildet.

Ivar Østtun sa...

Fin dybde og lys. Litt sund at en ikke ser hele krona på treet ute på jordet.

Randi sa...

Blir imponert over hvor rett dette sporet er....sporet er jo frifot spor..såogsi...-)) Syns jeg skimter jakka til Lene der i det fjerne.;-)

Fint bildet.:-))

Unknown sa...

Hvis du ser Lene der i det fjerne Randi så ser du syner. Hun satt i bilen når jeg tok dette bilde. :)

Randi sa...

Det var bare tull fra meg det vettu ;-))

Unknown sa...

Nåja du gjorde det ja :) Nå bor jo ikke du så langt fra Snåsa så man kan aldrig vite...hehe.