mandag 23. februar 2009

Akershus festning


Lagt på Radial Blur filter i Photoshop.

8 kommentarer:

LiseM@foto sa...

Utrolig stilig effekt :):)

Garden Angel sa...

Morsom effekt, som gir mer dybdefølelse..
Personlig blir jeg litt rar i øynene(svimmel).
Det samme skjer hvis jeg skal spille bilspill med sønnen.
Så det er vel noe rart med øynene mine;) he he

Unknown sa...

Det er ikke bare du som blir surrete i hue av dette. Man får litt tunnelsyn :)

Garden Angel sa...

Godt å høre at det ikke bare er meg da:)

Marie sa...

Litt av ein effekt ja, men råstileg!

Blir "tummelumsk" eg også, hehe.

Anne-Berit sa...

Ser ut som jeg kommer eller drar i stor fart,er jammen ikke sikker på hvem av delene,spookie!!!

Ivar Østtun sa...

I tillegg til å bli småsvimmel gir dette god intrykk av fart. Artig å ta seg tid til å utforske programmene som finnes også.

Rune Eide sa...

Her LØPER vi inn i bildet.