onsdag 18. februar 2009

Filtvedt fyr


Finn minst 1 feil :)

9 kommentarer:

Ivar Østtun sa...

To flaggstenger uten flagg, lykt uten fyr, gjerde uten maling. Telenor har ikke 3G-dekning her, nysnø på bakken og hustaket men ikke i treet. Ja det var 5 feil det ;-) LOL
Noen som har litt lite å gjøre for tiden?? Krativt er det uansett. Og bra jobbet.

Unknown sa...

Hehe..mange gode forslag Ivar.
Tampen brenner, du nevnte den ene feilen som jeg tenker på :)

Lars Andreas Dybvik sa...

Grønn palme?

Unknown sa...

Ja helt riktig SN :)
Jeg går ut i fra at de ikke er ekte.
Det er flere palmer rundt ved fyret.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Her var det palmesus i feil modus :) Kult bilde John!

GAWO sa...

he he
Snøen må bort!
Det blir for kaldt for en stakkars palme :-)

Laila sa...

hahaha, så snodig. (Jeg la ikke merke til det før jeg leste "finn 1 feil")

Unknown sa...

Palmer, snø og et typisk norsk fyr er vel ikke vanlig kost. Om de er ekte det vet jeg ikke.

Hvis noen vil se nettsiden til stedet med palmene så er den her.
http://www.villamalla.no/

Garden Angel sa...

Hahaha
Bort med snøen, så funker resten for meg;)
Trodde jeg hadde lest at palmene var ekte jeg?
De er iallefall importert fra Dubai.