onsdag 10. desember 2008

Tåke på Drammensfjorden

6 kommentarer:

Rune Eide sa...

Gratulerer med nytt objektiv - noe slikt skulle jeg gjerne hatt! Jeg ser du har brukt det vel. Det hviler en fred over bildet som passet du virkelig har fått fint frem. Jeg liker slike "enkle" komposisjoner.

Marie sa...

Bilde har ein heilt spesiell stemning. Robåten gjev bilde liv og ro på same tid.

Ofte er det som det seiest i reklamen; det enkle er det beste :)

Godt jobba!

Unknown sa...

Rune, jeg har bare testet ES sitt opp mot min 1.8 utgave for å se om det var stor forskjell, noe jeg syntes det ikke var.

Rune Eide sa...

Jeg har aldri prøvd noe 1.4, men hadde et 1,8/50mm i "gamle dager". Det var jeg veldig godt fornøyd med. Det går visst an å kjøpe et adapter (Pentax fatning), men det koster ganske mye og man får ikke nyte godt av alle kameraets muligheter etter det jeg forstår.

Det er blitt så mye investeringer på denne fronten i år at jeg får vel ligge litt lavt i terrenget en stund...

Unknown sa...

Canon 50mm 1.8 koster 799.- på Japanfoto. Du får ta det på 2009 budsjettet :) Tror ikke det er noe fotorelatert under juletreet her i år heller :)

Anne-Berit sa...

Å,dette var nydelig,stemningsfullt og vakkert.Noe for meg som er så glad i å være ute i robåt.