mandag 8. desember 2008

måke bilde eller et sky Watch bilde?


Veit ikke om dette kan regnes for måke bilde eller sky watch bilde og om det er helt etter boka eller noen form for 3 deling? tatt på lørdag dette da. Veit ikke hva dere mener men får sikkert høre det


Ver. 2 ved RuneE Jeg lekte litt med å beskjære det og justerte mørke og lyse områder samt kontrast med nivå og kurver i PS. Når jeg først var i gang tok jeg like godt og speilvendte det. Syntes skyene virket mer truende da. Se på det kun som et forslag.

5 kommentarer:

Rune Eide sa...

Dersom man tar en titt på Sky Watch, så kan en visst bruke hva som helst, og her tror jeg det er potensiale for mye mer enn som så. Her er en spesiell stemning med silhuetten av fuglen som det er vel verd å ta vare på. Det er nok mange måter å se det på, men man kunne leke seg med å fjerne åskammen nede og rundt halvparten av skyene til høyre for fuglen og se hva som kom ut av det. Det aner meg at du har skjerpet fuglen en del, så her må man antagelig være noe forsiktig.

Rune Eide sa...

Jeg lekte litt med å beskjære det og justerte mørke og lyse områder samt kontrast med nivå og kurver i PS. Når jeg først var i gang tok jeg like godt og speilvendte det. Syntes skyene virket mer truende da. Se på det kun som et forslag.

Jeg ser på kornetheten i skyene at jeg her ligger helt i kanten av hav bildet tåler - kanskje du har en original som kan tåle det bedre fra bunnen av?

esnorway sa...

jepp har en raw fil hvor skal jeg sende den?

Rune Eide sa...

Dersom du tør slippe meg løs, kan du sende til runexkrøllalfabroadparkpunktumno

Legg ved kommentarene du måtte ha.

(Beklager den lange reglen, men du vet hvordan det er!)

Unknown sa...

Komposisjons messig så er nok Runes V klart best. Det er vel fuglen som er fokus her så da var det like greit å kutte vekk skogen.

Es, alt funker på swf. Uansett hva man legger ut så er det very nice ;)