søndag 21. desember 2008

God Jul!!

5 kommentarer:

Pernille sa...

ÅÅÅ så vakker og perfekt fotografert. Akkurat et slikt julekort jeg ønsket meg:) Tusen hjertelig takk for det, Rune:) Og feir med måte du også. Gleder meg til julebildene dine på nyåret:)

Juleklem til deg fra meg:)

GAWO sa...

Tusen takk for det nydelige julekortet. Dette tror jeg at jeg skriver ut!!
Jeg ønsker god jul til deg også med en klem på kjøpet

Unknown sa...

Meget flott komponert julekort Rune.

Når jeg så at Gawo skreiv at det hadde blitt undervannsbilder hvis hun skulle lage julekort i dag så tenkte jeg at du sikkert hadde vært i frysern og hentet litt is til dette bilde :)

God jul til Rune m/ fam fra bandemedlemmene i Drammen :)

esnorway sa...

ja god jul rune fint bilde

Anne-Berit sa...

Tusen takk for et nydelig julekort.God Jul til deg også!