tirsdag 16. desember 2008

Måneskinn

3 kommentarer:

GAWO sa...

Det er noe eget med foto der en ensom benk er med. Det skaper en følese av ensomhet. Her veksler jeg med å konsentrere meg om veien som er så sentralt i bildet og benken som blikket mitt dras mot. Og opp i det hele er det månen dette dreier seg om. Min mening er at dette er et fint og spennende foto.

Er det andre som er enige med meg? :-)

Rune Eide sa...

"Av måneskinn gror der ingenting" heter en bok, men her har du virkelig fått "grodd opp" et bra bilde. 20 sekunder - det er nesten som man ikke tror det er måneskinn!

PS GAWO - Siden benken står til høyre i bildet og vender vekk, virker den "avvisende" på meg. Den vil ikke ha besøk.
Minner meg om fjellveien.

Anne-Berit sa...

Har du sett så fint du har fanget månen i den vannpytten,du ser no alt også!