lørdag 14. mars 2009

park session: SKI


5 kommentarer:

Rune Eide sa...

Dettemed action-bilder kan du!
Jeg tror jeg foretrekker den øverste, men kanskje jeg vill kuttet litt til høyre?

Alle er nok ikke enige.

GAWO sa...

Ja kutt litt til høyre i det øverste og dette går rett inn i den tøffeste skireklamen. Kult bilde :-)

Toby sa...

Likte det øverste best. Gjorde seg veldig godt i sorthvit!
Synes det er en fin balanse mellom forgrunn og bakgrunn

Unknown sa...

Fine action bilder. Det første er best for meg også. Fin komposisjon. Kunne ønske en liten tanke mere luft(himmel)i toppen.

Ivar Østtun sa...

Liker det øverste best jeg også. I stede for å kutte på høyre side kunne jeg tenkt meg mere. Vridd på kamera etter at "kisen har tryna" :-)
Laget et panorama ut av det. Det tror jeg ville vært kult