lørdag 9. januar 2010

Drammenselva




6 kommentarer:

RuneE sa...

Vinteren er tydeligvis kommet til Drammen også :-) Fine linjer med små avbrudd.

Skulle jeg si noe, så lurte leg på hvordan det ville vært med bildet i liggende format. Jeg kunne tenkt meg litt mindre forgrunn og mer på sidene.

John`s Photography sa...

Dette er ikke en redigert utgave av det første men et bilde tatt fra et annet ståsted. Pga buskene så måtte jeg nærmere elva for å få bilde i landskapsformat.

RuneE sa...

Personlig likte jeg dette bedre. jeg synes du fikk utnyttet den tilgjengelige plassen bedre og fikk met "utsyn". Nydelig!!

GAWO sa...

Likte godt det første bilde, men i liggende format ble det virkelig nydelig. Spennende også :-)Og så sitter jeg her og funderer og kikker og lurer stort på hva de "greiene" som stikker opp i forgrunnen er. Kan det være rester etter en brygge? Uansett så er det de som er med og gir spenning til bilde.

John`s Photography sa...

Ja jeg vil tro at det er rester etter en gammel brygge. Takk for kommentarene begge to :)

Dagrun sa...

Jeg liker best det første. Synes snøen i forgrunnen roer ned bildet slik at pålene kommer enda bedre frem. Nydelige begge to, men jeg likte nå det føste best da...

(også synes jeg denne bildeserien er utrolig flott!)