søndag 3. januar 2010

Benk i Laugharne, Wales

Jeg ble inspirert av forrige innlegg av den forlatte benken. Denne benken er nok mer i bruk, men var ganske forlatt da jeg var der en overskyet dag. 

Jeg har ikke vært så aktiv de siste månedene av den grunn at jeg har vært med mannen min til Wales fra 1. november og fram til jul. Han har jobbet på universitet i Swansea og jeg har gått mange turer med babyen i vogn og tatt mange bilder. Vi hadde også leiebil et par helger og på en av de turene var vi Laugharne i Sørvest-Wales. En flott plass.

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Det må da være lov å reise til Wales :-), Ikke minst dersom man tar en benk med tilbake igjen. Det så ut som en fredfylt plass der stillheten kan nytes. Skulle jeg si noe, så ville jeg ikke plassert benken så sentralt, men litt til siden - i dette tilfellet helst til venstre.