torsdag 4. februar 2010

Frost i havgapet

Klarte det...Takk Dagrun, jeg har faktisk aldri tenkt på at det går an...Jaja, man lærer så lenge man er interessert..

Jeg prøver meg igjen. Jeg klaget på min Tamron-linse sist jeg postet et bilde, og fikk håp i kommentarfeltet at når det bare kom mer lys, så ville det bli bedre...og det ble det faktisk. Jeg har fremdeles langt igjen, men prøver og prøver.

Dette bildet tok jeg i går i 15 minusgrader fra Rangøya på Averøy, imot Fjell i Romsdalen og Håholmen og Atlanterhavsveien som diffus bakgrunn til Frosten.
Kom gjerne på besøk til min blogg



Eva Cathrin

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ett nydeligt bilde.
Liker spenningen i at bakgrunden er så difus.
Ser kaldt ut.

Dagrun sa...

Stemingsfullt og flott lys. Fin skarphet på forgrunnen også.

Tror jeg ville forsøkt å rette det opp slik at horisonten ikke var skjev.

Kathrine sa...

Fint uannsett, men spenningen forsvant litt med at du rettet opp bildet.

Unknown sa...

hmm...låg på magen i 15 minusgrader klokka 9 om morgenen og håpte at de som bodde der ikke såg meg...eller anmeldte meg...så det var litt spennende for ei som aldri har gjort slik før, men har man blitt hekta så kan man ikke bry seg om slikt...

Unknown sa...

Flott bilde med fin bruk av dybdeskarphet. Jeg ville kanskje prøvd å få enda mer av forgrunnen i fokus. I dette bilde er rett horisont best for meg.