tirsdag 29. juni 2010

Flere Bybaner i Bergen...

Jeg skrev i min kommentar til Rundomrundts utmerkede innlegg om Bergens ny Bybane at jeg ikke hadde fått hverken tatt bilde eller reist med den. På sett og hvis er dette både rett og galt. Vi tilbrakte noen dager i USA i vår og bodde da i Jersey City, nærmeste nabo til Manhattan. Her hadde de en egen Bybane, og den som er skarpøyd kan lese at den het Hudson-Bergen Light Rail Den ble åpnet i 2000 og har mye til felles med sin nye navnebror i Bergen.

PS Bildene er dessverre ikke av samme kvalitet som hans.

2 kommentarer:

Dagrun sa...

Ikke noe å si på kvaliteten her, Rune. Refleksjonene kan en ikke gjøre noe med.

Lasse Nordvik Wedø sa...

Nei Rune, Jeg synes ikke det var noe å utsette på disse bildene.

Når vi tar bilder gjør vi bare det beste ut av det vi har å jobbe med. Her synes jeg du har gjort en fin jobb :)