mandag 7. juni 2010

Mer valmue

5 kommentarer:

fotogigen sa...

her var alt uskarpt, er det gjort slik med vilje eller?trur det hadde vore bedre visst blomsteren til høgre var skarp.

Rune Eide sa...

Jeg tillot meg å endre litt på HTML-koden - når en justerer størrelsen kan bildet lett bli uskarpt om en ikke gjør alt riktig. Oppskriften står i detalj i sodefeltet

Nå ble bildet skarpere.

Tommy Andre Nekkoy sa...

Takk RuneE - jeg har vist vært litt tunlært med dette, men nå tror jeg jeg har forstått hvordan man legger ut bildene riktig ... Kommer flere bilder etter hvert

fotogigen sa...

no var det mykje bedre! :)

Dagrun sa...

Nydelig valmue, for noen flotte farger.

Jeg synes fortsatt du har litt å hente på komposisjonen.
Jeg liker at du har en som er ute av fokus og at du gir dybde til bildet ditt på denne måten.