fredag 7. november 2008

Naturfoto - Digital kameraglede

Hei vil bare nevne at jeg har mottatt en ny bok i posten i dag. Den heter det samme som tittelen i innlegget og er skrevet av Ole Jørgen Liodden. Mitt første inntrykk er, KNALL HALLELUJA JIPPI. Det er ei slik bok jeg på mitt nivå trenger. En skal være forsiktig med for mye ros før den er lest, men så langt ser det meget lærerikt ut. Jeg skal prøve å komme med en kort kort sammenfatning av hva som tas opp i boka. Dette innlegget vil komme mot slutten av helga. Denne helga.

Jeg fikk den forøvrig etter innmeldelse i BioFoto som Natura reklamerte for.

1 kommentar:

Rune Eide sa...

Når man først er i gang med å anbefale fotobøker:

"Digital fotografi i praksis" av Magnar Fjørtoft. 4. utgave, 2008, Abrakadabra forlag. Mye grunnleggende både om kamera, komposisjon og etterbehandling. Rikt og godt illustrert.