torsdag 13. november 2008

En ensom kongle. . .

V2: flekken er fjernet. . .


12 kommentarer:

Rune Eide sa...

Enkle nærbilder er inn i dag! Dette var en artig variant - jeg liker enkle bilder. Klar kongle (i et litt hardt lys?), enkel og fin bakgrunn.

Så får man diskutere hvor konglen skal stå :-) Jeg likte den godt der den står.

En ting, klon vekk det lille lyspunktet nede i venstre hjørne.

Kathrine sa...

Ups! Ikke ta vekk den lille lyse trekanten du. Den skaper bildet spenning. En enkel kongle på den avstanden i et "skygge/lys", må ha noe mere, og er syns jeg du har fanga godt. Du kan prøve å retusjere det bort, og du vil kanskje se at litt av spenningen blir borte i bildet?
Bare et tipa da...

Skulle nesten ønsket mege en trekant på andre siden og(øverst til høyre.

Rune Eide sa...

Jeg kan være enig med Kathrine i at bildet kan bli en smule ubalansert uten "noe oppe til høyre slik trestykket og konglen er plassert.

Imidlertid hjelper ikke tutten nede til venstre noe på det...

Lene sa...

Ok... Mens kongler i det ganske land forbereder seg på julen, danderer seg inn i lekre dekorasjoner, drysser på med sølv og glitter, og sprayer seg i juksesnø.... Så står altså denne her i all sin enkelhet og bare nyyyter sommeren!!! Du, det er moro med jul, kjas og mas - men DETTE er mere meg! Som sagt - i all sin enkelhet - bare være - og bare nyyyte sommerdagen :)

esnorway sa...

ja da bilde er fint det men er enig med rune at den fliken nederst i venstre hjørne forstyrer litt.

Pernille sa...

Enkelt, rent, flott og vakkert! Men ja, jeg ville nok ha tatt bort den trekanten i venstre hjørne.

Rune Eide sa...

Mye bedre!!!! :-)

Lene sa...

Godt eksempel på hvor stor forskjell en bitteliten detalj kan gjøre :)

Unknown sa...

Syntes dette var et fint bilde jeg. Bra bruk av skarphetsdybde, fin bakgrunn. V2 er den beste for meg da den lyse flekken trekker synet vekk fra konglen.
Det eneste jeg ville ha gjort her er å beise gelenderet. ;)

Ivar Østtun sa...

V2 er best. Kanskje ville jeg ha justert litt på komposidjonen slik at ikke kongla kommer i midten, men det er en smakssak.

Og john, tror du har fått deg en sommerjobb :-)

Garden Angel sa...

Yes John...der slår jeg til gitt. Jobben er din!!!
Takk Ivar:)

Hahaha:)))

Egen mening: Jeg liker at kongla er i midten her, siden det er skrå elementer i bildet..
Også synes jeg selv at bildet ble bedre uten den lyse flekken. Føler at øynene fort kan gli ned dit..
En liten forstyrrelse rett og slett..
Så takk Rune, for påminnelsen:)

Noen flere som vil på dugnad?

Randi sa...

En vakker kongle du har funnet frem her. Rent og pent...ingen forstyrrelser. Likte bildet ditt jeg, liker faktisk alle bildene dine..hihihihi