onsdag 5. august 2009

Fiskelykke?

Eller bare Lykke?

7 kommentarer:

Irén sa...

Nydelig og stemningsfullt! Herlig sommerbilde!

Skjønn liten fisker som ser ut som hun lener seg ørlite fremover i spenning :-)

Dagrun sa...

Å så flott og stemningsfullt, liker veldig godt blurringen rundt henne også. Også så flott en kjole da! Tipper den ble en smule våt (og skitten?) etterhvert?

Margrethe sa...

- og plutselig var jeg i barndommens paradis.
Herlig bilde!

Ida sa...

Sommerlig idyll.
Stemningsfullt.
Flott fotografert!

Mytteristen sa...

Dette er jammen det søteste bildet jeg har sett på lenge!

RuneE sa...

Småjenter er noe for seg selv :-)

PS Skal jeg mumle litt i skjegget, så ville jeg ha hatt henne en tanke mer til høyre og mer luft til venstre.

Mitt Empire sa...

Så koselig. Men hun hadde sikkert hatt mer fiskelykke dersom snøret var i vannet? Hehe, ser ut som om det går over steinen til venstre på min skjerm...