fredag 1. mai 2009

I fjæra



I fjæra på Sunnmøre

4 kommentarer:

Randi sa...

Det var ett flott bildet!
Syns jeg kjenner lukten av sjø.

Likte veldig godt perspektivet du har valgt.

Synnøve. sa...

Der hadde eg gjerne värt.
Savner Ålesund og Sövika.
Kan höre bölgene og kjenne lukta ta sjö....
Klems.

Unknown sa...

Et fint komponert bilde med flott dybde.
Dette bilde er også lite i størrelse. :)
Hva slag program benytter du deg av når du overfører bilder fra kamera til pc og eventuel hva gjør du så med bildene etter at de er overført til pc`n ?

Tone sa...

Takk for fine kommentarer:-)

Jeg overfører bildene fra kameraet til windows fotogalleri. Derfra åpner jeg dem i picasa, om jeg skal redigere dem... Lagrer dem så i windows fotogalleri igjen.
Ja, lurer veldig på hva som skjer med størrelsene på bildene underveis.
Tips mottaes med takk ! :-)