torsdag 7. mai 2009

Cumbre del sol

Må bare legge inn dette bildet fra bassenget ved leiligheten vår i Spania. Mobiltelefon igjen, så kvaliteten er selvfølgelig deretter, men jeg tenker nå litt at det er viktig å ha fokus på motivet også. I tillegg kommer ett motiv fra noe av det jeg fotograferer mest...nemlig trær.
bassenget:-)

Utsikt over middelhavet.

(Jeg skjønte ikke hvordan jeg forstørrer bildene, men jeg jobber med saken). Mobiltelefonbilder igjen, men jeg har blitt flinkere å ta med kameraet ut:-).

3 kommentarer:

Rune Eide sa...

Så vidt jeg kan se er ikke bildet lastet opp med mer enn 400px bredde, så da har det ingen hensikt å forsøke å få det større her, det vil bare gi et veldig uskarpt resultat. I utgangspunktet må filen være av en bredde på minst 800px dersom du bruker breddeformat eller 650px dersom du bruker høydeformat skal du få vist den størrelsen vi bruker. Oppskriften på hva du så gjør står til høyre under Hvordan legge ut bilder riktig.

Lars Andreas Dybvik sa...

Dette er vel det siste bildet verden ser av Middelhavet også tenker jeg. For det er i ferd med å renne ut til høyre i bildet..

Anne-Lise sa...

Må ha med jordkrummingen vet du:-. Da skjønner jeg mere Rune E, jeg skal være flinkere å ha med kamera ut, da blir det bedre kvalitet:-). Hilsen amatøren:-)