fredag 20. mars 2009

Kanalen i Horten


Beskjært og etterbehandlet i LR.

5 kommentarer:

Garden Angel sa...

Fint bilde, men synes kanskje det grønne "byggegreiene" i bakgrunnen forstyrret litt av roen i bildet.
Men det bildet du har på bloggen din fra samme kanalen, er superfint!

Rune Eide sa...

Nydelig innramming, farger og ikke minst dybde. En kanal å ta vare på.

Unknown sa...

Jeg er ikke sikker på hva det grønne er for noe men jeg tror ikke det er brygge for jeg mener å huske at det ikke er vann der og da har man vel ikke bruk for noen brygge ? ;)
Kan være enig med deg men det var ikke så godt å ikke få det med i bilde. Jeg tipper denne kanalen er gravd ut i sin tid og har nærmest vært brukt som en vollgrav. For forsvaret har og hadde det meste her ute på Karljohansvern.

Garden Angel sa...

Ikke "brygge" John..."bygge"..hehe
Så ut som noen holdt på med et byggeprosjekt..
Synes bildet var fint jeg altså!

Nei det er jo ikke alltid man klarer å unngå å få med seg sånne elementer i bildet..
Nydelige refleksjoner av trærne i vannet!

Unknown sa...

Hehe...jeg ser det nå :)
Det er en bukt som strekker seg inn der men jeg tror ikke at den er så langt inn. Skal sjekke neste gang jeg er der nede hva det er. Kansje det er en brygge :)