tirsdag 6. april 2010

Lillegutt i profil


2 kommentarer:

Dagrun sa...

En søt liten tass. Fint og skarpt med fokus på ansiktet hans. Fin vignettering rundt som gir fokus riktig også.

Jeg synes kanskje det rattet er litt dominerende. Siden han ikke ser på rattet, men en annen vei, så er det ikke noe stort poeng i at det er der (?) (Jeg synes kanskje også det er litt mye skygge over øyepartiet, at det er litt mørkt over øynene, men der tar jeg alltid forbehold om skjermen min som ofte spiller meg et puss...)

Rune Eide sa...

En artig krabat som absolutt gjør seg som et barneportrett. Er enig med Dagrun angående det dominerende rattet, men det eneste du kan gjøre med det her er å forsøke å mørkne det. Personlig ville jeg også ha beskåret litt over hodet på gutten og opp til nedre kant av rattet.