fredag 5. februar 2010

Sk8er boi




I studio med Teo :)

Mvh Nina - Min blogg

5 kommentarer:

Dagrun sa...

Du store min, er dette trygt da, er min første tanke? Hvordan i alle dager klarte du det der?

Veldig tøft bilde, får litt "Prinsen på erten" følelse nesten.

Er det et portrett til familien eller? Ville de ha det sånn? Blir kjempenysgjerrig jeg... Synes vi ser litt lite av ansiktet hans, men du har sikkert en tanke bak det og fokusert mest på skatingen;)

ninabakke sa...

Hehe... gjør ingenting som er utrygt ;)

Det er min ide, men familien ville gjerne ha med noe med skating i bilde og de synes det ble veldig kult :D

Har tettere portrett av han også, men her er det helheten som er viktigst.

Unknown sa...

Ja dette var en liten Skater boy :)
Meget bra komponert bilde. Ser det er brukt topp lyssetting.

Rune Eide sa...

"On the roll again" - direkte rått!

Jønne-bønne sa...

Rigtig morsom fotografisk konstruktion, der er flot ensartet belyst.
Med din specielle stavemåde ville 8 boards have ramt pletten!!!