tirsdag 28. juli 2009

Lightning

Tenkte å sprite opp bloggen litt =) Og det beste jeg kunne komme med var dette, et lynbilde tatt hjemme hos meg, litt over midnatt.
Bildet kan virke litt eksotisk pga palmen som er på høyreside, men det er bare en stueplante mamma hadde satt ut til lufting.
Bildet ble litt lyst, på grunn av for lang lukkertid.
Dette er nok det mest spennende bildet jeg har tatt til nå, fordi brennvidden er 18 mm og man ser at hele lynet fyller bildet. Lynet var sinnsykt nærme og hadde et sinnsykt deilig drønn.
Det er mye man kan bli hekta på, og jeg tror jeg har funnet hva jeg er hekta på når det gjelder fotografering =)

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

BLINKskudd! ;))

MTSSfoto sa...

Wow - hadde blitt hekta selv, jeg, etter et slikt bilde... men jeg går heller å gjemmer meg fra de sinnsyke greiene der.... lyn er veldig fasinerende (les:når jeg står og iakktar fra et trygt sted).

Lykke til videre med lynbilder.

Rune Eide sa...

SPENNENDE bilde - det må jeg prøve en gang. Hvis jeg tør...